AMMA 2023: Alle genomineerden werden aangeduid, tot 31 mei kan u stemmen voor de Media Advertiser of the Year

FacebookTwitterLinkedIn

Afgelopen vrijdag 12 mei vond in de grote vergaderzaal van het Buro & Design Center de laatste jurysessie van AMMA 2023 plaats, waar juryvoorzitster Lieve Pattyn (EG) de 26 professionals van de finale AMMA-jury welkom heette. De debatten waren zorgvuldig voorbereid en het aanduiden van de winnaars in 15 categorieën nam een hele dag van intense beraadslagingen in beslag.

De punten die door de finale jury werden toegekend, zijn intussen opgeteld bij die van de expertjury’s, die eerder 45 genomineerden in 9 categorieën hadden geselecteerd. Bijgevolg kunnen wij u nu de volledige lijst van genomineerden in elke categorie meedelen. Deze kan u ook op de website van CommPass consulteren.

In de categorie Media Agency of the Year werden genomineerd: Semetis, Publicis Groupe en Outsight.

De nominaties en de gewonnen trofeeën voor hun dossiers in de andere AMMA-categorieën leveren punten op voor de kandidaten in deze categorie en kunnen het verschil maken wat betreft podiumpositie.

In de categorie Media Advertiser of the Year heeft de AMMA-jury 3 kandidaten geselecteerd:

  • Myrèse Goyvaerts, Marketing Communications Manager, Carglass
  • Bjorn Van der Cruyssen, Head of Media, Colruyt Group
  • José Fernandez, Chief Customer Experience, Marketing & Digital Officer, D’Ieteren

Het is nu aan het publiek in alle geledingen van het reclame- en mediavak om op een van deze drie kandidaten te stemmen. De resultaten van de publieksstemming worden opgeteld bij de punten van de AMMA-jury en tellen mee voor de helft van de punten. U kunt stemmen met uw professioneel e-mailadres van uw bedrijf op de CommPass-website.