Uw wekelijks medianieuws
Beste mediavrienden,
In deze nieuwsbrief vindt u het medianieuws van afgelopen week.
Graag herinneren we regies en uitgevers er aan om ons hun tarieven en redactionele kalenders voor 2020 door te sturen. Op deze manier kunnen mediaplanners gebruikmaken van de meest recente gegevens.
Bent u op zoek naar informatie over Belgische en Luxemburgse media? Klik hier voor meer info over onze database, of contacteer ons voor een proefabonnement.
Veel leesplezier!
Bart – Wim – Avril – Nick – Julie – Justine
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
04/11/2019
|
|
|
|
|
|
Charlie Magazine, het onafhankelijke tijdschrift rond gelijkheid, verschijnt op 18 november voor het laatst op papier. Of Charlie in 2020 online zal blijven bestaan, is niet duidelijk. Hoofdredactrice Jozefien Daelemans luidt de alarmbel.
Lees meer
|
|
|
|
Mediahuis kiest voor een nieuwe organisatie en market approach voor haar advertentieregie. In de nieuwe digitale en economische realiteit wil het bedrijf versneld evolueren naar een digital first, klantgedreven en efficiënte organisatie.
Lees meer
|
|
|
|
Azerion heeft Zoomin gekocht van Modern Times Group en breidt zo zijn content uit met premium video. Meer dan 100 werknemers, waarvan 85 in Amsterdam, zullen Azerion vervoegen als deel van de transactie.
Lees meer
|
|
|
|
Jean-Sébastien Decaux legt zich vanaf 2020 toe op de filantropische activiteiten van zijn familie. België, Luxemburg en Israël zullen aansluiten bij Frankrijk en vormen een nieuwe regio, waarvan de algemene leiding verzekerd wordt door Wim Jansen.
Lees meer
|
|
|
|
Er zullen dit jaar zes Belgen zetelen in de jury van Eurobest, het jaarlijkse festival voor creatieven en de Europese tegenhanger van de Cannes Lions. De winnende campagnes worden bekendgemaakt op 9 december in Londen.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
De jury heeft de volgende drie duo’s genomineerd: Juliette Brecx (Mediacom) & James Geurs (Phd Media), Colienne Cornet (Dentsu Aegis Network) & François Delmeire (Wavemaker) en Manon Goessens (Zigt) & Vincent Mathys (blue2purple).
Lees meer
|
|
|
|
Ook tijdens de laatste maanden van 2019 hebben redacties tal van specials gepland die een grote inspiratie kunnen zijn voor uw mediaplannen of perslijsten. Ontdek ze allemaal in onze database.
Lees meer
|
|
|
|
John Porter liet zich onlangs uit over de mislukte pogingen om Voo over te nemen en wacht nog steeds op een antwoord van Brutélé. Deze twee overnames zijn cruciaal voor Telenet wil het een plaats veroveren op de Franstalige markt.
Lees meer
|
|
|
|
Als je twijfels hebt over het succes van de podcast, althans in termen van bekendheid, probeer dan Google Trends: in iets minder dan 4 jaar tijd werd de term populairder dan ooit in 2019.
Lees meer
|
|
|
|
[Provided by PUB] Bij Accenture geloven ze in een post-digitaal tijdperk, waar er naast nieuwe ideeën aangedreven door intelligente technologieën ook ruimte is voor een nieuwe, vrije manier van werken.
Lees meer
|
|
|
|
[Provided by PUB] Jonge mensen worden niet wakker met de behoefte om content van merken te consumeren. Hoe kan je dan als merk nog relevante en impactvolle relaties aangaan met de grootste generatie in de geschiedenis?
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
5 november 2019 | 13:30 - 17:00
|
6 november 2019 | 18:00 - 22:00
|
7 november 2019 | 10:30 - 8 november 2019 | 15:00
|
7 november 2019 | 12:00 - 14:00
|
7 november 2019 | 16:30 - 23:30
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.770 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.117
- vakpers: 648
- dagbladen: 309
- huis-aan-huisbladen: 560
- out-of-home: 1.125
- digitaal: 1.737
- radio/TV: 546
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|