Laden Evenementen

Trends Sales & Marketing Awards

18:00 - 22:00
FacebookTwitterLinkedIn

Sales & marketing, traditionele rivalen hengelend naar de eer voor commerciële successen en de gunst van de CEO. Sales met ronkende verkoopspraatjes op zoek naar dat ene grote contract. Marketing met creatieve concepten om een merk in een nieuw daglicht te stellen en – wie weet – een prijs in Cannes weg te kapen.

Vandaag, in een wereld van disruptie en digitale transformatie, hertekenen sociale media het sales- en marketinglandschap met customer journeys die adverteerders tot owners van hun volledige commerciële traject maken, waarbij sales- en marketingprofessionals onafscheidbare bondgenoten worden om de winsten van hun bedrijven en organisaties te vrijwaren. Beide met dezelfde objectieven, werkend met dezelfde tools en analytics.

Daarom lanceert Trends en Trends-Tendances deze Trends Sales & Marketing Awards. Omdat beide, sales én marketing, vandaag meer dan ooit hand in hand gaan in het genereren van revenu voor een bedrijf of organisatie.

Keynote

Keynote door Francis Delecluse (Business Development Director Coca-Cola Services), met als titel ‘Global Warning – Consumer Power’: “Social media have given consumers and customers super powers. Multinational organizations need to respond with agility and caution. Let’s take a ‘case of change’ and see how it requires people to behave differently within an exponentially changing environment”.

Programma

  • 18.00 uur: Receptie
  • 19.00 uur: Keynote Francis Delecluse (Coca-Cola Services)
  • Bekendmaking van de Trends Sales & Marketing Awards voor
    • B-to-B Nederlandstalig
    • B-to-C Nederlandstalig
    • B-to-B Franstalig
    • B-to-C Franstalig
  • 20.45 uur: Galadiner
  • 22.00 uur: Open bar en networking