Najaar Musiq`3: een nieuw geluid

FacebookTwitterLinkedIn

Musiq`3 zet het nieuwe seizoen in met een vernieuwd imago en richt zich voortaan tot een ruimer en jonger publiek. De zender positioneert zich als een modern-klassieke en sympathieke radio.

 

Musiq`3 lanceert een nieuwe slogan en een nieuwe visuele identiteit. ‘Le classique est partout’ (Overal klassiek) ruimt plaats voor ‘Changez d`airs’ (Verander eens van geluid) die op een frisse en dynamische manier de belofte vertaalt dat Musiq’3 verrassende en sympathieke ontdekkingen te bieden heeft.

 

Een uniek sound design verzekert de luisteraar optimaal luistercomfort. De jingles tussen de uitzendingen werden opgenomen door het Brussels Philharmonic in Studio 4 van Flagey.

 

Musiq`3 vergroot ook zijn aanwezigheid op het terrein met zijn festival en via zijn partnerships, en op tv met de wekelijkse concertuitzending van vrijdagavond om 21u05 op La Trois.

 

De zender wil de jeugd bereiken door (jonge) Belgische muzikanten in de kijker te plaatsen en door de klassieke muziek ‘ludiek-pedagogisch’ te benaderen, bijvoorbeeld met de uitzending Les clefs de l`orchestre van Jean-François Zygel.

 

Meer info? Lees het persdossier.