Mediahuis en DPG Media lanceren het nieuwe JOBAT

FacebookTwitterLinkedIn

Vier maanden nadat DPG Media en Mediahuis aankondigden om hun activiteiten binnen de Belgische job- en rekruteringsmarkt onder te brengen in een gezamenlijke joint venture, werd vorige week het nieuwe JOBAT boven de doopvont gehouden.

In aanwezigheid van zo’n 200 HR- en rekruteringsprofessionals hebben Mark Maldeghem (Algemeen Directeur van JOBAT) en zijn team hun ambitieuze project voorgesteld: krachtige media, slimme data en lokale expertise combineren tot performante oplossingen voor nationale en regionale rekruteerders. The Oval Office, dat al sinds 2014 communicatiepartner van JOBAT is, creëerde het nieuwe logo en verzorgde het lanceringsevent dat plaatsvond in Hôtel de la Poste.

JOBAT, de samensmelting van Vacature.com en Jobat.be, biedt werkgevers het grootste bereik dankzij de belangrijkste nieuwsmerken van het land: Het Laatste Nieuws, De Morgen, Het Nieuwsblad, De Standaard, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg. Dit uniek bereik gecombineerd met een kwalitatief contentaanbod en een intelligent gebruik van data geeft JOBAT de kracht om niet alleen actieve, maar ook latente jobzoekers te detecteren.

Rekrutering, employer branding en events zijn de drie pijlers van het nieuwe product- en dienstenaanbod dat de komende weken bij werkgevers zal geïntroduceerd worden.

Digitale en crossmediale rekruteringsformules bieden werkgevers de mogelijkheid snel kwalitatieve kandidaten te vinden: met employer branding brengt JOBAT de verhalen en troeven van bedrijven bij de juiste profielen, met de JOBAT-events krijgen rekruteerders de kans talent te ontmoeten.