Mediahuis Connect lanceert podcast voor marketingprofessionals

FacebookTwitterLinkedIn

Mediahuis Connect lanceert Afrit 10, een podcast gericht naar marketingprofessionals. Wie naar Afrit 10 luistert, komt op een twintigtal minuten te weten welke innovaties of problematieken er zich vandaag op het snijpunt van media en advertising bevinden. Mediahuis Connect wil hiermee adverteerders, media agencies en creatieve agencies op een luchtige en informele manier voeden met informatie en inspiratie. De kern van Afrit 10 is een interview of gesprek tussen twee partijen uit de sector met een inhoudelijke focus op trends en groeimarkten in de wereld van marketing en advertising.

Corporate Director Bart Decoster: “Het informerende en inspirerende karakter van Afrit 10 is erg belangrijk voor ons. Actuele topics als data, video en native advertising staan dan ook centraal in de reeks. Dit zijn immers de dingen waar een marketeer dagelijks mee bezig is en waarvoor wij strategische oplossingen willen aanreiken”.

De luisteraar van Afrit 10 zal steeds verwelkomd worden door Marketing Manager Ilse Baele: “Als mediaregie van grote nieuwsmerken willen we onze doelgroep op een innovatieve, originele en efficiënte manier bereiken. De revival van de podcast was dan ook een kans die we niet konden laten liggen”.

Mediahuis Connect wil met Afrit 10 het “filemoment” van haar doelgroep claimen. Wie aan een afrit denkt, denkt aan een autosnelweg en dus ook aan de bijhorende files. En wie Afrit 10 op de Brusselse Ring neemt, rijdt richting hoofdkantoor van Mediahuis Connect.

De podcast beluisteren kan via Connect and More en via verschillende podcastapps op Android of iOs.