Mediahuis Connect implementeert nieuwe structuur

FacebookTwitterLinkedIn

Met de nieuwe salesstructuur van Mediahuis Connect vereenvoudigt Bart Decoster (Corporate Director) drastisch de manier waarop Mediahuis naar de markt stapt. De nieuwe structuur groepeert “alle” advertising producten en teams voor zowel de Regionale, Nationale, Topicals & Classifieds, Jobs als Content markt.

 

Al deze markten krijgen een dedicated sturing of business management onder de koepel van Mediahuis Connect. De salesteams worden ondersteund met specifiek product management, marketing en research.

 

Het Management Team van Mediahuis Connect bestaat uit :

  • Mark Daemen : Sales Director Nationale markt
  • Benny Kerkhofs : Sales Director Regionale markt
  • Geert Deckers : Business Manager Topicals & Classifieds
  • Patrick Boon : Business Manager JOBAT
  • Hans De Loore : Business Manager Content Connections
  • Bart Gunst : Group Manager Advertising Research & Marketing
  • Jos Vandersmissen : Project manager

 

Mediahuis Connect blijft de nationale regie voor L’Avenir & Rondom. Het digitale aanbod van ex-Concentra blijft bij Pebble.

 

Binnen de nieuwe salesstructuur van Mediahuis Connect speelt het team National Advertising in op de nieuwe uitdagingen in de markt.

 

“Na diepgaande gesprekken met zowel adverteerders, media-agentschappen als reclame-agentschappen kwamen we tot een bijzonder scherp beeld van zowel de huidige als de toekomstige behoeften van de markt. De nieuwe organisatie van het nationale team slaat de brug tussen deze behoeften en de kracht van onze Newsbrands. We installeren vier teams met focus op telkens een specifieke deelmarkt. In de samenstelling van deze teams vinden we de perfecte mix van ervaring, teamplay, ambitie en klantgerichtheid.” volgens Mark Daemen, Sales Director National Advertising. “Ons team is er klaar voor om ons marktleiderschap in Newsbrands voor onze adverteerders te laten ‘werken’”.

 

Ilse Baele, sinds 2002 in de groep, blijft als Group Manager Client Services verantwoordelijk voor alle contacten met de adverteerders. Via deze bewezen succesformule komen we samen met de adverteerder tot individuele crossmediale oplossingen.

 

Inge Moerenhout, sinds 2011 in de groep, neemt als Sales Manager Agencies alle contacten met de media-en reclame-agentschappen voor haar rekening voor onze printmedia (front & backoffice) en onze online media (backoffice).  De wederzijdse uitwisseling van knowhow met agentschappen blijft de motor voor de groei.

 

Charlotte van Coevorden, sinds 2011 in de groep, zet als Sales Manager Digital bij de media-agentschappen en reclame-agentschappen verder in op de digitale merken van Mediahuis en hun vooruitstrevende innovaties.

 

Nieuw is dat de functies key accountmanager print, key accountmanager online en account executive als business unit een agentschap zullen bewerken. Hiermee wordt de expertise binnen elk individueel mediumtype gewaarborgd en tegelijkertijd de crossmediale behoefte beantwoordt.

 

Gunther Ponnet, sinds 2009 in de groep, speelt als Sales Manager Creative Lab & Institutionele Relaties in op de specifieke noden in deze groeimarkten. Creative Lab bouwt samen met haar partners aan oplossingen op maat. Het Institutionele team staat in een raadgevende rol in dienst van de verschillende overheidsgerelateerde markten.

 

Binnen de nieuwe structuur beheert Marleen Veugelers, sinds verschillende decennia in de groep, de belangrijke basispropositie voor de dagbladen, de NP-producten in samenwerking met IPM, De Persgroep en Rossel.