Massimo Papa is de nieuwe adjunct-algemeen directeur bij RMB

FacebookTwitterLinkedIn

Vastberaden om zijn digitale transformatie verder door te voeren en tegelijk ook te blijven uitblinken in zijn kernactiviteiten, besluit RMB om vanaf 1 oktober Massimo Papa te benoemen tot adjunct-algemeen directeur.

RMB is al een aantal jaren bezig om zijn regie-activiteiten af te stemmen op de digitale evolutie: programmatic, targeted advertising, video online, audio online,… Stuk voor stuk uitdagingen die specifieke aandacht vergen.

De nieuwe adjunct-algemeen directeur zal, met de steun van het voltallige directiecomité, de regie begeleiden op haar weg naar digitale omschakeling. De benoeming gaat gepaard met de lancering van een nieuwe afdeling ‘Data & Technology’. Deze zal zich concreet toeleggen op de huidige en toekomstige uitdagingen van de digitale audiovisuele wereld in al zijn aspecten.

Massimo Papa begon zijn loopbaan in 1996 bij Space. Nadat hij in 1998 bij RMB van start ging in de financiële dienst, was hij gedurende 11 jaar actief in zowat alle afdelingen van de regie. Sinds 2010 maakt hij deel uit van het directiecomité en staat hij aan het hoofd van de afdeling ‘Trading & Revenue’. Hier bestaat zijn belangrijkste missie erin om de rentabiliteit van de reclameruimte te optimaliseren.