LEWIS lanceert een nieuwe marketingdienst

FacebookTwitterLinkedIn

Internationaal communicatiebureau LEWIS lanceert een nieuwe marketingdienst: Account-Based Marketing (ABM). De nieuwe afdeling biedt specifieke diensten aan zoals strategisch advies, analyse en de uitvoering en opvolging van campagnes om merken te helpen hun klanten en prospects beter te bereiken.

B2B-merken ondervinden vaak moeilijkheden om relevante accounts te identificeren en getargette campagnes op te zetten. Met ABM is het de bedoeling om daarop een antwoord te bieden.

Klanten en besluitvormers worden steeds veeleisender. Merken moeten beter anticiperen op de behoeften en wensen van de klant om succesvol te zijn. Om het benodigde niveau van personalisatie te behalen, zijn merken genoodzaakt om creatiever te zijn en meer inzichten, content en kanalen tot hun beschikking te hebben. Door ons nieuwe ABM-aanbod kunnen wij klanten helpen sales en marketing dichter bij elkaar te brengen om zo de gezamenlijke groeidoelstellingen te bereiken”, zegt Yvonne van Bokhoven, Vicepresident LEWIS Europe.

Het aanbod wordt geleverd vanuit acht kantoren wereldwijd, die zich bevinden in Eindhoven, Boston, Londen, Parijs, Melbourne, München, San Francisco en Singapore.