Lauren Vansweevelt (Publicis Groupe): “MediaSpecs is een onmisbare tool geworden voor media-agentschappen”

MediaSpecs Next Level
FacebookTwitterLinkedIn

Lauren Vansweevelt is geen onbekende bij de mediaplanners en agentschappen. Na haar start bij OMD groeide ze door bij Zenith (het huidige Publicis Groupe) en vervolgens bij GroupM (L’Oréal). Vandaag werkt ze bij Publicis Groupe als Client & Transition Lead Belux. Onder meer voor haar voornaamste klanten Peugeot en Pearle beheert ze alle campagnes van a tot z en maakt daarvoor regelmatig gebruik van MediaSpecs.

“MediaSpecs biedt o.a. hulp bij het maken van een eerste ontwerp van een mediaplan, maar ook bij een aanbeveling voor een jaarstrategie. Bovendien houdt het ons elke dag op de hoogte van de laatste veranderingen binnen het medialandschap. De gebruiksvriendelijke opbouw van de database wijst zowel juniors als meer ervaren mensen de weg binnen het grote media-aanbod. MediaSpecs is een onmisbare tool geworden voor media-agentschappen.”

Dankzij precieze en gestructureerde informatie wil MediaSpecs helpen bij het opstellen van een mediaplan of perslijst. Het is een bron van informatie en inspiratie voor onder andere Account Managers, Media Planners, Media Buyers en PR Managers. Alle tariefwijzigingen worden precies weergegeven. Overzichtelijk en up-to-date.