‘Kom op!’ verkozen tot Marketing Book of the Year

FacebookLinkedIn

‘Kom op!’ is door de Belgische marketingprofessionals verkozen tot Marketing Book of the Year. Het boek van Marc Michils haalde het met ruim 23% van de stemmen voor ‘Dit is marktonderzoek. Van mening naar feit’ van Marc De Laet, Frederik Picard en Pol Toye en ‘The Future of Shopping’ van Jorg Snoeck en Pauline Neerman.

De afgelopen drie weken kregen marketingprofessionals de kans om hun stem uit te brengen voor het meest gesmaakte marketingboek van 2022. Maar liefst 23% van de bijna 3.100 deelnemers koos voor ‘Kom op!’ van Marc Michils, Algemeen Directeur bij Kom op tegen Kanker en vroeger communicatie-expert (o.a. bij VVL BBDO, Quattro en Saatchi & Saatchi).

Uiteraard ben ik superblij en zeer vereerd dat ‘Kom op!’ het Marketing Book of the Year 2022 is geworden”, toont Marc Michils zich tevreden. ”Succesvolle marketing in de social profit, natuurlijk kan dat! In het boek leg ik uit hoe en waarom. En ik beschouw de prijs ook als een aanmoediging om de basisboodschap van het boek verder uit te dragen: vooruitgang creëer je door elkaar te stimuleren, niet door elkaar te kleineren.

Naast Marc Michils vervolledigen nog twee andere marketingboeken het podium. Het boek ‘Dit is marktonderzoek. Van mening naar feit’ van de hand van Marc De Laet, Frederik Picard en Pol Toye moest met 21% van de stemmen nipt het onderspit delven. Jorg Snoeck en Pauline Neerman, met het boek ‘The Future of Shopping’, volgden wat verder met 15,5% van de stemmen.

Op 21 maart zal Marc Michils te gast zijn op het Marketing Café dat BAM organiseert. Daar zal hij een presentatie geven over zijn boek.