JCDecaux Prestige Netwerk: Red Bull gaat buiten het kader

FacebookTwitterLinkedIn

Om de nieuwe Red Bull Zero energiedrank te promoten, werkte Jet Import samen met JCDecaux Billboard om de nieuwigheid van het legendarische blikje letterlijk te laten zien.

De actie bestond uit 5 gedeformatteerde borden van het JCD Prestige netwerk, met 2 blikjes in 2D die uit het meubelframe springen, en dit gedurende 3 weken. De borden bevinden zich op strategisch gekozen toplocaties. Het JCD Prestige netwerk, gericht op de 18-34j, bestaat uit 130 panoramische supersites, 100% verlicht en 100% toplocaties. De borden trekken ongetwijfeld de aandacht van veel voorbijgangers, fietsers en automobilisten.

Jacob Vanluchene, Marketing Manager Red Bull BeLux – Jet Import: “We blijven investeren in outdoor. Dat is niet alleen de enige plaats waar mensen tegenwoordig nog een frisse neus kunnen halen, maar ook waar onze zorgverleners, vaklui en andere helden dagelijks onderweg zijn. In onze mediacommunicatie zoeken we steeds naar innovatieve manieren om eruit te springen, en deze nieuwe billboards zorgen echt wel voor die extra punch. Tegelijk geven we zo het straatbeeld ook wat extra vleugels, want die kan iedereen wel gebruiken nu.”