IPM Advertising ambieert een “echte marketingfabriek” en kondigt hun nieuwe site aan gericht op een multimediaal aanbod

FacebookTwitterLinkedIn

De nieuwe website van IPM Advertising weerspiegelt de ambitie van de regie om “completer, duidelijker en moderner” te zijn en stelt voortaan de ganse reeks diensten voor die deze ‘marketingfabriek’ als het ware aanbiedt, door en door gewijd aan multimediale communicatie.

Als reclameregie van de persgroep IPM (met media als La Libre, La DH, DH Radio, Paris Match België, Logic-Immo.be en Le Courrier International), wil IPM Advertising zich heruitvinden om te kunnen beantwoorden aan de ontwikkelingen en noden binnen de markt. En zo wordt het een echte Media & Marketing Factory.

Video’s en events produceren; websites, radiospots of software creëren; redactie van partnercontent; campagnes ontwikkelen op sociale media; profileren van het publiek; databeheer; het gedrag van surfers analyseren; influencernetwerken, enzovoort. Naast het klassieke reclameaanbod stelt IPM Advertising hun klanten een hele resem diensten op maat voor, en waar communicatie via traditionele media de core business van de regie blijft, weerspiegelt hun nieuwe site wel het volledige gamma van mogelijke diensten. Zo staat het de potentiële klanten vrij om de verschillende communicatie-opties te verkennen.

Zoals Henry Visart, COO van IPM Advertising, vertelt: “Of het nu om diensten gaat die we al geruime tijd beoefenen, we maken het allemaal toegankelijk voor onze klanten, die vandaag meer dan ooit van A tot Z hun imago en hun reclameboodschappen in handen willen hebben“.