nlfren
  • Database login
  • Publisher login
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
  • Over MediaSpecs
MediaSpecs Het platform voor mediaspecialisten
nlfren
Menu
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
Login:
  • Database
  • Publisher

Programmatic buying: wat adverteerders kennen, willen ze ook

30 november 2016
FacebookTwitterLinkedIn
TBS Group

TBS Group en Lens Academy hebben een pan-Europese studie gepubliceerd om de impact van programmatic buying op de adverteerders van zes grote landen te analyseren.

Lees hier het volledige persbericht.

Meer informatie: Europese-adverteerders-programmatic-buying.pdf Bron: TBS Group Auteur: Gianni Perrotta E-mail: gperrotta@tbsbelgium.be Telefoon: 02-7377020
programmatic buyingTBS Group
< Vorige
Terug naar het overzicht
Volgende >

Andere artikels

JCDecaux Belgium lanceert programmatic DOOH-aanbod op Brussels Airport

6 juli 2022

DOOH programmatic aanbod komt in treinstations met Clear Channel

26 januari 2022

Clear Channel lanceert met LaunchPAD haar nieuw programmatic aanbod

9 september 2021

Azerion sluit een exclusieve pan-Europese overeenkomst met Dailymotion

17 mei 2021
Mediabegrippenlijst
Abonneer je op onze nieuwsbrief

Jobs

Crossmedia Account Manager

IPM Advertising
Meer jobs

News

Ben Stallaert is nieuwe Market Intelligence Expert bij Lijncom

7 februari 2023

BAM lanceert nieuwe editie van Matrix-studie

6 februari 2023

Soniq Awards: de nominaties zijn gekend

6 februari 2023
Meer nieuws

Agenda

CommPass Master Class: How to build a strong AMMA case?

9 februari | 12:30 - 13:30

Soniq Awards

16 februari | 09:00 - 10:00

Programmatic Advertising Summit

16 februari | 12:00 - 18:00
Bekijk alle Evenementen

Onze partners

  • MediaSpecs.fr

Meer over MediaSpecs

  • Over de database
  • Adverteren
  • Jobs
  • Contact

Volg ons op

FacebookTwitterLinkedIn Company
  • FAQ
  • Privacy & Cookies
  • Voorwaarden voor Mediabedrijven
  • Algemene Voorwaarden
© MediaSpecs 2010 - 2023
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze site en onze service te optimaliseren.
Noodzakelijk Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}