Lefac.com vernieuwt zijn platform en wordt andzup

FacebookTwitterLinkedIn

Andzup, het nieuwe B2B-merk van TBS group, blaast nieuw leven in Lefac.com dankzij het volledig vernieuwde platform. Met dit herontwerp maakt andzup het mogelijk om leads in België en Europa snel te identificeren en te kwalificeren.

Lefac.com maakt plaats voor andzup: een nieuw, internationaal georiënteerd merk. Deze modernere naam was een voor de hand liggende keuze voor de Country Managers van de groep en symboliseert een blik op de toekomst voor alle partners.

Onder de belangrijkste ontwikkelingen bevinden zich:

  • Functies voor samenwerking
  • Geherstructureerde database BtoB
  • Een nieuwe tool voor segmentatie en beheer van lijsten
  • Aanpasbare push-content
  • Nieuwe realtime content in de vorm van nieuwsfeed
  • Responsieve klantenondersteuning die luistert naar de problematiek van klanten
  • Toegang tot de nieuwste communicaties en digitale creaties van bedrijven en hun huidige partnerships
  • Aanpasbare meldingssystemen om trends of specifieke bewegingen te volgen

Een nieuwe website

Met zijn nieuwe interface biedt andzup een breed scala van informatieve functies voor beslissingsnemers: speciale artikelen, nieuwsbrieven, whitepaper of bijvoorbeeld de pitchlist. De site biedt eveneens een nieuwe ergonomie en een volledig nieuw design.

Met deze nieuwe identiteit willen we een groter aantal beslissingsnemers bereiken en hen begeleiden bij hun prospectie dankzij innoverende en steeds efficiëntere opties. We hebben goede hoop dat deze naamsverandering ons in staat zal stellen om onze marktpositie beter gestalte te geven en onze groei op de Europese markt voort te zetten”, aldus Gianni Perrotta, Country Manager Benelux.