Haka wordt High5*

FacebookTwitterLinkedIn

Nadat hij HAKA gelanceerd had, het eerste expertisecentrum voor Field Marketing en Brand Activation, en er 6 jaar aan het roer van stond, gaat Gauthier Van Reepinghen een nieuwe professionele uitdaging aan.

Tussen IPG Mediabrands en Gauthier Van Reepinghen werd een kersverse MBO (Management Buy-Out) bekrachtigd. Van Reepinghen is van plan om zijn activiteiten uit te  breiden door de waaier van reeds aangeboden diensten aan te vullen.

Het nieuwe bureau zal op 1 december 2016 boven de doopvont gehouden worden en High5* heten. Het zal voor IPG Mediabrands en haar twee topagencies, Initiative en UM, een geprivilegieerde partner blijven.

Gauthier Van Reepinghen, Managing Partner High5*: “De bedoeling is om innovatieve oplossingen, een nieuwe filosofie, een verschillende werkwijze en klantenaanpak aan te bieden. Ik zal flink wat belang blijven hechten aan de menselijke factor, die in deze sector zo onontbeerlijk is”.