FEBIAC en Mediahuis Advertising brengen samen Auto 2021 uit

FacebookTwitterLinkedIn

Nu de fysieke editie van het Autosalon naar 2022 verhuist, blijven heel wat kopers en autoliefhebbers op hun honger zitten. Automerken zijn dan weer op zoek naar de beste manier om hun klanten tijdens de belangrijke start van het nieuwe jaar te informeren over nieuwe lanceringen en speciale voorwaarden.

Het perfecte fundament voor een samenwerking tussen FEBIAC en Mediahuis Advertising. Samen brengen zij Auto 2021 uit, het magazine waarmee de autosector 2021 krachtig kan starten.

Auto 2021 wordt de ideale gids voor wie een nieuwe auto, motor of bestelwagen zoekt en het Autosalon bij de dealers wil beleven. De lezers vinden in dit informatieve magazine een volledig overzicht van alle automerken en nieuwe modellen voor 2021. Daarnaast brengt Auto 2021 relevante verhalen over e-mobility, motorrijden, elektrische bedrijfsvoertuigen en de boeiende uitdagingen van de autosector. Auto 2021 vormt het beste alternatief voor een dagje Heizel en de snelste verbinding tussen autoliefhebbers en de showroom.

Auto 2021 wordt verdeeld bij Het Nieuwsblad op vrijdag 9 januari en bij La Libre Belgique, La Dernière Heure en L’Avenir op maandag 11 januari. In totaal bereikt het magazine zo’n 1.997.320 Belgen (CIM Pers, 2019-2020, P+D).

Pierre Lalmand, Salondirecteur van FEBIAC: “Iedereen keek zo hard uit naar het Salon, de hele automobielsector en natuurlijk het grote publiek. Maar ook de evenementensector keek vol verwachting uit naar een grootse en feestelijke heropstart. De corona-realiteit drukt ons echter met de neus op de feiten: echt grote publieksevenementen zoals ons Salon zijn simpelweg nog niet haalbaar. Dat betekent niet dat onze exposanten niks nieuws te tonen hebben, wel integendeel. De technologische evolutie in de auto’s om ze veiliger, schoner en meer geconnecteerd te maken, gaat razendsnel. Wij kunnen in januari 2021 dan wel geen auto-, motor- en vansalon aan de mobiele Belg presenteren, maar we willen natuurlijk wel graag het nieuws uit onze branche met hen delen. Vandaar onze enthousiaste medewerking aan Auto 2021.”

Dominique Brigé, Key Account Manager Auto bij Mediahuis Advertising: “Net in deze uitzonderlijke tijden is het voor Mediahuis belangrijk om haar partners in de automotive sector te steunen en hen een kanaal te bieden dat het breedst mogelijke, nationale forum biedt. Auto 2021 wordt onafhankelijk geproduceerd door het team van Mediahuis Brand Studio, en brengt de nieuwste aanbiedingen van alle automerken in kaart.”