Decom gaat regiepartnership aan met Trevi Plus

FacebookTwitterLinkedIn

Voor de advertentiewerving van haar titels gaat Decom voortaan een structureel partnership aan met Trevi Plus. Door de regieactiviteiten te outsourcen wil Decom zich verder toeleggen op haar kernactiviteit: content marketingprojecten met redactionele focus opzetten en uitrollen.

 

Olivier Van der Stede, Managing Partner van Decom, legt uit: “De sterke toename van digitale projecten in onze portfolio heeft als gevolg dat elke dienst snel evolueert. Voor advertentiewerving betekent dat, naast de klassieke advertenties, ook bannering, native advertising, enzovoort. Vandaar de beslissing om samen te werken met een bureau gespecialiseerd in die verschillende vormen van advertising: Trevi Plus”.

 

Concreet gaat het om de regie van de titels KBC Grappa Magazine, Lapperre Magazine en GAIA Magazine vanaf mei en Gezond Thuis en Thuis Verplegen van het Wit-Gele Kruis nu meteen. Het financiële engagement tegenover de opdrachtgevers blijft ongewijzigd.

 

Katrien Lannoo van Trevi Plus: “Deze content magazines sluiten nauw aan met de media die Trevi Plus en zusterbedrijf Trevi reeds in portefeuille heeft. Hierdoor kan de reclamewerving op een kwaliteitsvolle en doelgerichte manier gebeuren”.