De GRP organiseert eerste Media Vision Day

FacebookTwitterLinkedIn

Op 22 september aanstaande nodigt de GRP de hele media- en reclamemarkt uit op de eerste Media Vision Day. Met als centraal thema “Content shows the way”, zullen 8 inspirerende topsprekers uit binnen- en buitenland hun visie toelichten op de strategieën van de toekomst in verband met de ontwikkeling en verspreiding van de inhoud en de verhalen van merken en media.

 

Johan Houben, Global Marketing Director Coca Cola, licht de centrale plaats van de content toe en de verdere ontwikkeling van de communicatie op alle platformen, 4 jaar na het plan “liquid & linked” dat de Coca Cola groep in de praktijk heeft omgezet. 

 

Maria Garrido, Global Head of Data & Consumer Insight bij Havas Group, doet de conclusies inzake merkbeleving uit de doeken op basis van de wereldwijde studie Meaningful Brands. 

 

Frédéric Donck van de Internet Society geeft zijn visie op de verdere ontwikkeling van het internet in Europa. 

 

Olivier Robert Murphy, die zichzelf voorstelt als “Chief of Possibilities” bij Universal Music Group, onthult de kracht van partnerships tussen muziek en merken. 

 

Joeri Van den Bergh, Managing Partner Insites, presenteert voor het eerst in België een internationale studie over de generatiekloven en hun gevolgen voor de marketing. 

 

Giles Drew, Senior Vice President MCNs, onderlijnt het belang van de content op alle platformen voor de RTL Group. 

 

John Porter, CEO Telenet, neemt de afsluitende sessie voor zijn rekening met een vooruitblik op de verdere plannen van het multimedia concern. 

 

De sessies zullen gemodereerd worden door Thierry Tacheny

 

De GRP is met dit inspirerende programma erin geslaagd de gebruikelijke scope van Media Know How en Research voor mediaspecialisten verder open te trekken om ook de marketers en adverteerders aan te spreken. Er zal voldoende tijd worden voorzien tijdens de pauzes en de lunch om te netwerken en bovendien sluit de GRP deze eerste Media Vision Day af met een drink omstreeks 17 uur.

 

De Media Vision Day zal plaatsvinden vanaf 9 uur in Wolubilis, Paul-Henri Spaak Promenade 1, te 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe.

 

Alle inlichtingen betreffende dit event vindt u op de website van de GRP: www.grp.be.