Corelio en Concentra bundelen krachten in Jobat Media

FacebookTwitterLinkedIn

Jobat Media is de nieuwe entiteit waarmee Mediahuis zich vanaf deze maand op de jobmarkt richt, ontstaan uit de krachtenbundeling van Corelio en Concentra.

 

Het samengaan van Corelio en Concentra in Mediahuis levert de rekruteringsmarkt een nieuw platform op. Jobat Media brengt jarenlange nationale, regionale en digitale expertise en innovatie samen binnen één en dezelfde entiteit. Met ‘Partners in rekruteren’ als slogan zet het zijn sterktes in de verf.

 

Jobat Media adviseert zijn partners op alle vlakken. Business Manager Patrick Boon: “Rekruteringscommunicatie, employer branding, de keuze van het juiste rekruteringskanaal, het samenstellen van de meest efficiënte mediamix, online rekruteren… Onze partners mogen een all-in service verwachten. We hebben nu echt alles in huis om op elke rekruteringsbehoefte een antwoord te bieden. Zowel regionaal als nationaal verzekeren we onze partners van de meest efficiënte mediamix en doeltreffende acties op maat.”

 

De kracht van Jobat Media toont zich ook in de vele merken van Mediahuis waarop het verder bouwt: De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet Van Antwerpen, Het Belang van Limburg en Jobat.be. Al die kanalen worden ingezet in het nieuwe aanbod.