Clear Channel mikt op beproefde effectiviteit voor de lancering van zijn ‘FMCG’-oplossingen People & Places

FacebookTwitterLinkedIn

Clear Channel breidt zijn gamma People & Places uit met oplossingen op maat voor FMCG-adverteerders die hun verkoop in alle ketens van de grootdistributie willen stimuleren.

 

De in april aan de markt voorgestelde Whoohw-studie heeft de grote effectiviteit aangetoond van Out-Of-Home voor FMCG-producten, alleen of in combinatie met promotieacties. Om zijn People & Places-aanbod te stofferen, mikt Clear Channel nu op de nog grotere effectiviteit van OOH in een context van hyper-nabijheid tot de winkels van de grootdistributie.

 

Clear Channel geeft FMCG-adverteerders de mogelijkheid om op een flexibele manier de verkooppunten te kiezen die ze wensen te dekken. En dit uit een lijst van meer dan 30 ketens van de grootdistributie waaronder Delhaize, Colruyt en Carrefour. De adverteerders kunnen bovendien de gewenste reclamedruk en de categorie van de gedekte winkels (F1 of F2) bepalen.