Cannes Lions 2022: Belgen aan het feest

FacebookTwitterLinkedIn

2 Grand Prix, 2 Gold Lions, 3 Silver Lions en 7 Bronze Lions voor België in 2022 op Cannes Lions.

  • BBDO Belgium, The Breakaway voor Decathlon: Grand Prix PR, Grand Prix Creative Strategy, Bronze Lion Media en Bronze Lion Entertainment for Sport
  • Happiness, Reduce the Ride voor Husk (D’Ieteren): Gold Lion Creative B2B en Silver Lion PR
  • Happiness, Restore voor Canon Belgium: Silver Lion Direct
  • Happiness, Crispy Subtitles voor Lays: Bronze Lion Entertainment
  • FamousGrey, Volvo Street Configurator voor Volvo: Gold Lion Creative Commerce
  • Mortierbrigade, The Poncho Poster voor Brussel Mobiliteit / Bike for Brussels: Bronze Lion Design en Bronze Lion Outdoor
  • Mortierbrigade, The Umbilical Cord voor Equal Pay Day: Bronze Lion Film
  • TBWA Belgium, Seen from a Mini voor Mini: Silver Lion Industry Craft
  • Publicis Groupe Belgium, Millboard voor Mercedes-Benz: Bronze Lion Media

Op PUB.be vindt u het overzicht per bureau en per campagne.

Alle uitgereikte Grand Prix vindt u hier. Noteer alvast dat België voor het eerst sinds jaren tweemaal een Grand Prix in de wacht sleepte. Het is BBDO Belgium die in beide gevallen die klus klaarde met The Breakaway voor Decathlon.