Cannes Lions 2018: En de Belgische winnaars zijn…

FacebookTwitterLinkedIn

Het jaarlijkse internationale reclamefestival Cannes Lions vond dit jaar plaats van 18 tot 22 juni.

Onze Belgische troepen namen tien Lions mee naar huis, dat is er eentje meer dan vorig jaar.

TBWA viel vier keer in de prijzen en is daarmee het bureau dat het beste scoort. De succesvolste campagne was dan weer Recruiting Car van FamousGrey voor Volvo met drie onderscheidingen. Ook BBDO, DDB en Happiness kroonden zich tot winnaar.

Hieronder vindt u het overzicht van de Belgische winnaars. Meer info op www.canneslions.com.

Outdoor

Silver: FamousGrey – Volvo – Recruiting Car

Radio & Audio

Silver: BBDO – Lidl – Chicken Curry, Spaghetti & Hamburger

Bronze: DDB – Alzheimer Liga – I’m Still Here

Bronze: Happiness – OVK – Behind The Numbers

Digital Craft

Silver: TBWA – Solidarité Grands Froids – The Homeless Webshop

Creative eCommerce

Bronze: TBWA – Solidarité Grands Froids – The Homeless Webshop

Brand Experience & Activation

Bronze: FamousGrey – Volvo – Recruiting Car

Media

Bronze: TBWA – Telenet Play Sports – Pre-roll Football Match

Bronze: TBWA – Telenet Play Sports – Never Miss A Second

PR

Bronze: FamousGrey – Volvo – Recruiting Car