Bouke Zoete als Creatief Directeur aan de slag bij de Persgroep Advertising

FacebookTwitterLinkedIn

Bouke Zoete, tot voor kort Creatief Directeur bij Havas Worldwide Brussels, maakte op 1 maart de overstap naar de Persgroep Advertising (dPA).

BrandTales, de creatieve cel van dPA, is verheugd over de komst van Bouke: “Met Bouke slaan we een creatief talent aan de haak. Zo willen we als regie de nadruk leggen op het belang van goede creatieve campagnes en zetten we nog meer in op creativiteit. Met zijn expertise zal Bouke de interne grafische en redactionele dienst van dPA, dPA Studio, verder uitbouwen. Dit is het beste van twee werelden: BrandTales geeft creatieve consultaties aan adverteerders en met een creatief directeur kunnen we die creatieve concepten optimaal realiseren”.

Bouke Zoete verdiende eerder zijn strepen als copywriter bij Duval Guillaume, LDV United en Saatchi & Saatchi. Van 2013 tot 2016 was hij Creative Director bij Design is Dead en hielp hij mee het digitale bureau om te vormen tot een allround communicatiebureau.