BOA Awards uitgesteld naar 2021, Best of Content Night vervangen door Best of Content Annual

FacebookTwitterLinkedIn

De ACC, de koepelorganisatie van de communicatiebureaus, heeft met spijt in het hart beslist om haar 30ste editie van de Best of Activation Awards uit te stellen naar volgend jaar.

Daar momenteel niemand kan voorzien hoe de huidige crisis zal evolueren en de ACC het momentum van deze lustrum editie niet ‘in mineur’ wenst te vieren, wordt de Award Night verplaatst naar volgend jaar. Hierdoor zullen zowel campagnes die gelopen hebben in 2019 als 2020 in aanmerking komen voor deelname. De reeds ingeschreven cases worden automatisch overgezet naar volgend jaar. Voor alle praktische vragen hierover kan u terecht bij twiggy@accbelgium.be.

Best of Content Annual

Het zijn dus geen tijden om uit te pakken met flashy award shows, met massa’s volk en een gezellig network event.

Het zijn daarentegen wel tijden om de kracht van content marketing te onderlijnen: meer dan ooit zijn mensen op zoek naar de juiste content op de juiste kanalen. We constateren dan ook deze communicatiediscipline het minst getroffen wordt door de coronacrisis en de budgetten voor content marketing het best overeind blijven.

Maar content marketing is nog een redelijk jonge discipline, die weinige bureaus écht onder de knie hebben. Daarom heeft Custo, het Expert Center Content Marketing van de ACC, besloten om de beste campagnes en tools van het afgelopen jaar te bundelen in een Best of Content Annual.

Uit alle ingediende en nog in te dienen BOCA-cases, zal de jury de sterkste campagnes en tools bekronen met een BOCA Award. De winnende cases zullen vervolgens in de Best of Content Annual verschijnen, met tekst en uitleg. De awards worden aan de winnende bureaus bezorgt, zodat ze kunnen fonkelen aan de receptie.

Omdat ACC van deze Annual een échte bron van inspiratie wil maken, wordt de inschrijvingsperiode verlengd tot en met vrijdag 12 juni. Meer informatie vind je hier.