Belgacom Skynet Advertising breidt portfolio uit met Spilgames

FacebookTwitterLinkedIn

Met de toevoeging van Spilgames breidt Belgacom Skynet Advertising haar portfolio op het vlak van video advertising verder uit. Spilgames bereikt via zijn verschillende websites 1,4 miljoen unieke bezoekers in België.

 

Het video advertisingaanbod van Skynet met o.a. Dailymotion, Zoomin.tv, Twitch.tv en ePlayer krijgt er met de toevoeging van Spilgames 5 miljoen pre-roll impressies bij. Pre-roll advertenties zijn bijzonder efficiënt op de sites van Spilgames, met een hoge view- en click-through rate. Ook andere formaten, zoals takeover, billboard en floor ad zijn beschikbaar.

 

Spilgames biedt bovendien de mogelijkheid om zich op specifieke doelgroepen te richten: tieners en twintigers via Jeu.fr/Spel.nl, meisjes via Girlsgogames.com, en vrouwen en gezinnen via Jeux.fr/Spelletjes.nl. Niet alleen het video-advertisingaanbod, maar ook het gamingaanbod van Skynet is met Spilgames aan uitbreiding toe. Spilgames vervoegt namen als Twitch.tv en Eurogamer (Gamer Network).

 

Spilgames werd in 2001 in Nederland opgericht als Spill Group. In 2004 lanceerde het zijn eerste online gamessite. De internationale expansie begon in 2007, het jaar erna veranderde de naam in Spilgames. Vandaag beschikt de groep over meer dan 50 websites in 20 talen.

 

Meer info voor adverteerders en mediacentrales in onze database.