BAM is tevreden over het eerste digitale Marketing Congress: ‘Netflix voor marketinginspiratie en -educatie’

FacebookTwitterLinkedIn

Het BAM Virtual Marketing Congress was een succes. Met meer dan 80 sprekers (waarvan bijna de helft vrouwen) en meer dan 1.000 deelnemers was het een levendig platform waar ook plaats was voor netwerken.

Als kers op de taart kunnen deelnemers de content nog tot eind februari (her)bekijken of zich nu nog registreren. In ons overzichtsartikel kan u zich alvast laten inspireren door enkele van de sessies.

Congresvoorzitter Alex Thoré (Magis Company): “We mogen als organisatie trots zijn op dit innoverende congresformat. We hadden het intern tijdens de voorbereidingen over onze ambitie om met de ‘Netflix voor marketinginspiratie en -educatie’ te komen. Ik denk dat we mogen stellen dat we deze ambitie hebben waargemaakt. Er was voor elk wat wils: internationale keynotes, de top van de Belgische mediawereld, maar ook zeer specifieke topics over het bureau van de toekomst of de bestaansreden van B Corp.”

Het aanbod ging van Jodie Jackson en Rachel Botsman over Anouk Van Hautegem (Marketing Director Coca-Cola Belgium), Debora Van der Zee (Vice President Foods Unilever Benelux) en Aude Mayence (VP Marketing, E-Com & Digital Delhaize) tot Jorge Alagon (Kantar) en Douglas Rushkoff (Team Human).

Geen toeval dus dat heel wat van de deelnemers het platform ook zo gebruikten: als een gigantische bibliotheek van inspiratie waaruit ze de voor hen interessante zaken plukten. Daarnaast bood het platform ook de mogelijkheid met de andere deelnemers te connecteren en een (digitaal) gesprek aan te gaan. Ook van dit element werd veelvuldig gebruik gemaakt.

Het grote voordeel van deze ‘Netflix voor marketinginspiratie en -educatie’ is dat het congres na de congresweek nog niet ten einde is. Alle presentaties kunnen tot eind februari 2021 bekeken worden door wie zich heeft geregistreerd. Ook het netwerkgedeelte blijft beschikbaar. Registeren kan nog altijd via deze link.