Aurélien Ernst en Lorenzo De Luca versterken JCDecaux

FacebookTwitterLinkedIn

Om verder vorm te geven aan haar digitale programmatic- en datastrategie trekt JCDecaux nieuw jong talent aan.

Aurélien Ernst vervoegt als Key Account Manager Programmatic Sales het digitale team van Philippe Buyle, Head of Digital. Hij zal trading desks en adverteerders bijstaan in het ontwikkelen van audience en data driven programmatic campagnes. Zo zet hij mee zijn schouders onder de verdere inburgering van het programmatic aanbod van JCDecaux dat vorige zomer gelanceerd werd voor 800 digitale borden. Aurélien Ernst is geen onbekende in de digitale wereld, hij deed de afgelopen jaren ervaring op in verschillende online regies.

Lorenzo De Luca start als Marketing Data Expert in het team van Marketing Director Veerle Colin. Hij zal mee vorm geven aan de verschillende dataprojecten die in de startblokken staan. Hij zal hiervoor ook nauw samenwerken met het internationale team van data scientists. Lorenzo De Luca deed zijn bagage als data expert op in het bankwezen, vooraleer de stap naar (D)OOH advertising te zetten.

Aurélien Ernst en Lorenzo De Luca