Laden Evenementen

UBA Master Class: Media Pitch

13:30 - 17:30
FacebookTwitterLinkedIn

Hoe organiseer ik een media pitch? Moet ik er eigenlijk wel één doen?

Het is geen jaarlijks terugkerende bezigheid, maar de evolutie van de mediasector en de zeldzaamheid van het proces, zorgen er toch voor dat u ongetwijfeld heel veel vragen hebt wanneer u een (nieuw) media-agentschap wil/moet selecteren. U probeert misschien zelfs het proces voor u uit te duwen omwille van de onduidelijkheden.

Deze training zal een antwoord bieden op al uw vragen:

  • Moet u eigenlijk een media pitch organiseren, zijn er geen andere methoden?
  • Hoe zit dat proces in elkaar?
  • Welke strategische oefening(en) moet ik opmaken?
  • En quid het financiële luik?
  • Hoe gaan we van een longlist naar een shortlist?
  • Hoe beoordeel ik de kandidaten dan?
  • En als mijn keuze gemaakt is, wat zijn dan nog te ondernemen acties?

Kortom het volledige proces komt aan bod, vanaf het moment dat u de beslissing genomen hebt tot aan de ondertekening van het contract. U krijgt ook heel wat nuttige informatie rechtstreeks uit de praktijk.

Voor wie?

Voor alle marketeers en communicatieverantwoordelijken die samenwerken of eraan denken om samen te werken met een media-agentschap en die hiervoor een doelgerichte en bewuste selectie willen uitvoeren.

Taal?

De opleiding wordt gegeven in de taal van de spreker: Nederlands.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.