Laden Evenementen

Smart Media Meetup: (Hyper)personalisatie

10:00 - 12:00
FacebookTwitterLinkedIn

Ontdek de mogelijkheden die hyperpersonalisatie kan bieden voor mediabedrijven en hoe je deze technologie optimaal implementeert

Meer en meer verwachten mediaconsumenten een aanbod van op maat gemaakte of geselecteerde content. De technologie laat toe om steeds specifieker nieuws- en mediacontent te linken aan de meest relevante gebruikers, maar wat zal de technologie bieden qua mogelijkheden in de nabije toekomst?

Op deze Smart Media Meetup bekijken we wat hyperpersonalisatie precies inhoudt, hoe je door middel van het optimale gebruik van technologische tools je content afstemt op gebruikers en wat deze gebruikers precies van mediamerken verwachten. Daarnaast krijg je inzicht in de mogelijkheden die deze technologie in de nabije toekomst kan ontgrendelen.

Programma

  • 10u00: Intro door Olivier Braet (imec-SMIT-VUB)
  • 10u00 – 10u20: De trade-off tussen persoonsdata delen en personalisatie – Natasja Van Buggenhout, PhD researcher (imec-SMIT-VUB), Ine Van Zeeland, PhD researcher (imec-SMIT-VUB), Prof. Dr. Wendy Van den Broeck (imec-SMIT-VUB)
  • 10u25 – 10u45: Algoritmes voor personalisatie – Alireza Gharahighehi (imec-itec-KU Leuven)
  • 10u50 – 11u10: NewsButler – Erwin Danis (Roularta)
  • 11u15 – 11u35: Deep learning voor aanbevelingen en personalisatie in media – Jan Van Looy (ML6), Frederic Stallaert (ML6)