Laden Evenementen

Club 33: Have you met Yves Baudechon?

17:30 - 19:00
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Club 33 organiseert zijn eerste evenement ‘Have you met’ op 25 april in de King of Comedy Club. De avond begint met een discussie geleid door Yves Baudechon, CEO van Social Lab.

Yves Baudechon at Club 33

Yves Baudechon is Co-founder and President at Social Lab Group. He (co-)founded Radionomy in 2007 and Page Karma in 2012.  Before that, he headed the creative agency DDB and RappCollins.

For starters, we asked our guest to think about the following three questions:

  1. Your career story. What was the plan at the start?
  2. Key moments (don’t avoid the bad ones)
  3. If you saw your junior self from the past and you could give him one piece of advice, what would it be?

Wat is Club 33?

Club 33 is een organisatie die jonge mensen onder de 33 jaar, actief in de mediasector, samenbrengt in een ontspannen omgeving. Dit initiatief werd genomen door CommPass (de voormalige GRP), de vereniging die sinds 1987 alles wat de media in België raakt, wil promoten door een groot aantal evenementen en trainingen binnen de sector te organiseren (onder andere de AMMA Awards, Media School, Afterwork Sessions).

Dit evenement is de eerste in een reeks van verschillende ontmoetingen gepland voor dit jaar. ‘Have you met’ zal een gelegenheid zijn om invloedrijke media-persoonlijkheden aan het woord te horen, waaronder:

  • Yves Baudechon (CEO van Social Lab)
  • Christian Van Thillo (CEO van Medialaan – de Persgroep Publishing)
  • Johan Houben (Media & Digital Director van Mondelez International)
  • Erika Vanopbergen (Communicatiedirecteur van Decathlon Frankrijk)
  • Saskia Schatteman (CEO van de Var)

Sprekers zullen hun persoonlijke ervaring delen met een focus op hun jonge dagen in de media-industrie. Na een korte presentatie van hun internationaal parcours zullen ze de drie beslissende momenten in hun carrière uiteenzetten. Vervolgens zal onze gesprekspartner de vragen van het publiek beantwoorden, evenals een zorgvuldig voorbereide verrassingsvraag, om te eindigen met advies voor de nieuwe generatie binnen de mediasector.