De voortschrijdende digitalisering heeft de hedendaagse consument helemaal “connected” gemaakt. Hij heeft nu uitgebreide middelen om zich te informeren, om te reageren en om te beïnvloeden. Daardoor is het “traditionele model” van push communicatie onder druk komen te staan en moet een mediastrategie vandaag helemaal anders aangepakt worden. Het ontwikkelen van een strategie vereist dan ook een toenemende kennis van alle facetten van het communicatie gebeuren.
De GRP organiseert, met aandacht voor deze evolutie, een ‘Advanced’ cursus met als centrale thema “challenging the status quo!”. Los geraken van hoe we het altijd al gedaan hebben, en durven nieuwe paden inslaan. Daarvoor is meer kennis nodig van inhoudelijke elementen als merk en consument. Voor deze lessenreeks heeft de GRP gereputeerde sprekers kunnen aantrekken. De rode draad in de cursus zijn de cases uit de praktijk, waarmee de sprekers hun visies en adviezen tastbaar en bevattelijk kunnen maken.
De opleiding is gericht aan mensen die beroepshalve met communicatie bezig zijn – ongeacht hun achtergrond – en die adviezen moet geven, intern of extern.
Praktisch:
Lessenreeks van 4 volle dinsdagen in februari en maart (6 februari, 20 februari, 6 maart en 20 maart)
Kostprijs (excl. BTW) : 1.625 € voor niet-leden en 1.450 € voor leden.
(lunch en 2 coffee breaks inbregrepen)
Na afloop van de opleiding wordt een attest van regelmatige aanwezigheid verstrekt, op voorwaarde dat de ingeschreven persoon minstens 3 van de 4 lessen heeft bijgewoond. De taal waarin de cursus gegeven wordt is afhankelijk van de spreker. Aanwezigen kunnen reageren in de taal van hun keuze (Nederlands, Frans of Engels).
Programma dag 3:
- 9:00-10:50 How to develop a content strategy and implement it?
Danny Devriendt, Managing Director, IPG/Dynamic (NL) - 11:10-13:00 Inbound Marketing
Marc Waelbars, Business Director / Partner, Dallas (NL) - 13:50-15:00 Speed, Big Data & Real Time, The Rise of DMP’s & DSP’s
Jean-Michel Depasse, Partner Digital Exchange, Mindshare & Maxus (FR) - 15:15-17:00 How to optimise traditional & non-traditional campaign efficiency
Bruno Liesse, Managing Director, Deepblue (FR)
Wanneer
6 maart 2018 09:00 - 17:00Organisator
CommPassMeer informatie: websiteAdres
BluePoint Brussels Auguste Reyerslaan 80Brussel
1030 België + Google Maps