Ads & Data voegt DOBBIT tv en Play247 toe aan portfolio

FacebookTwitterLinkedIn

Het nieuwe jaar brengt twee nieuwe televisiezenders voor Ads & Data. In 2022 zal de reclameregie haar merkenaanbod uitbreiden met Play247 en DOBBIT tv.

Het televisieprogramma Big Brother gaat in 2022 opnieuw van start op Play4. Kijkers kunnen alles wat er gebeurt in het huis 24 uur op 24 volgen op Play247 (uitgesproken als ‘Play vierentwintig zeven’). Vanaf 3 januari 2022 loopt hier, na de eerste uitzending, de livestream van Big Brother. Dit omdat Play4 nog meer wil inzetten op live interactie met de kijker.

Ook DOBBIT tv zal vanaf 1 januari deel uitmaken van Ads & Data. De digitale themazender focust op bouwen en verbouwen, lifestyle, tuin en doe-het-zelven. DOBBIT tv bereikt dagelijks zo’n 240.000 kijkers en is terug te vinden op kanaal 45 bij Telenet, kanaal 88 bij Proximus en kanaal 27 bij Orange in Vlaanderen. In Wallonië is deze terug te vinden op kanaal 87 bij Proximus en kanaal 35 bij Telenet.

Naast generalistische zenders bieden we bij Ads & Data ook een hele waaier aan themazenders aan zoals Play Sports, BBC First, History Channel en njam!. We zijn dan ook verheugd dat we DOBBIT tv en Play247 aan dat rijtje mogen toevoegen, twee zenders met heel wat potentieel voor onze adverteerders”, aldus Bart Demeulenaere, CCO van Ads & Data.