Belgacom Skynet Advertising wordt de officiële regie voor Autosalon.be

FacebookTwitterLinkedIn

Belgacom Skynet Advertising neemt de site Autosalon.be officieel in regie. Het kwam als winnaar uit de pitch die door FEBIAC en digitaal agentschap Mountainview werd georganiseerd.

 

Autosalon.be is de officiële site van de European Motor Show Brussels en wordt beheerd door FEBIAC vzw, de Belgische automobiel- en tweewielerfederatie.

 

De site Autosalon.be biedt alle mogelijke praktische informatie over het Salon, zoals openingsuren, parking, infopunten en restaurants, maar ook nieuws met foto- en videomateriaal. Zo kunnen bezoekers van de site hun eigenlijke trip naar het Salon optimaal voorbereiden dankzij de “route”-tool. Verschillende vooropgestelde routes kunnen geconsulteerd worden in functie van het doel van hun bezoek: de aankoop van een nieuwe wagen, een leuke daguitstap of de dream cars ontdekken.

 

Ook de app helpt hen daarbij: die laat toe om de volledige catalogus en brochures van merken naar keuze te downloaden, of om in real time op de hoogte te blijven van evenementen tijdens het Autosalon.

 

Naast de pure saloninformatie biedt Autosalon.be ook een overzicht van alle exposanten aanwezig op het Salon. Met Autosalon.be verrijkt Belgacom Skynet Advertising haar aanbod op het vlak van car context. Autosalon.be voegt zich bij Autofans.be, Yahoo Auto, de 360 graden-app op Skynet.be en de autorubriek van 2dehands/2ememain.be.

 

Belgacom Skynet Advertising zal in samenwerking met Mountainview een breed gamma aan advertisingoplossingen aanbieden, zoals display, sponsoring en native/content advertising.