Drie jonge talenten versterken IPM Advertising

FacebookTwitterLinkedIn

Om de uitdagingen van de nationale advertentiemarkt het hoofd te bieden, heeft IPM Advertising drie nieuwe medewerkers aangeworven. Virginie Claes en Delphine Beckers versterken het team van de Agencies Market, Roméo de Bellefroid vervoegt het Business Management-team.

Virginie Claes wordt aangesteld als Agencies Market Account Executive. Ze kent het Convergence House al drie jaar en heeft daar verschillende studentenbanen bekleed. Luisteren naar haar klanten en hen een innovatieve en passende communicatiestrategie aanbieden, zijn haar prioriteiten.

Delphine Beckers zal eveneens de functie van Agencies Market Account Executive bekleden. Zij is gepassioneerd door de mediawereld heeft reeds verschillende audiovisuele stages gelopen.

Virginie en Delphine zullen beiden werken onder de verantwoordelijkheid van Sibylle de Meeûs, Head of Agencies Market.

Roméo de Bellefroid vervoegt de groep om de functie van Business Management Executive uit te oefenen. Hij zal instaan voor de systematisering van Customer Care en voert samen met het IT-team het herontwerp uit van AdminZone – de interface voor de adverteerders van Logic-Immo.be .