Proximus Skynet Advertising commercialiseert Microsoft-advertentieoplossingen in België

FacebookTwitterLinkedIn

Toen Microsoft Advertising in 2015 aankondigde dat ze van plan waren hun bedrijf 100% programmatic te maken, werkten ze samen met Xandrs Global Supply Evangelism Team om de officiële vertegenwoordiger te worden voor de Microsoft-inventaris. Het ging over de commercialisatie van Microsoft News, MSN, Outlook, Windows en Microsoft Casual Games in meer dan 50 wereldwijde markten.

Hoewel programmatic advertising sindsdien aan belang heeft gewonnen, zijn er ook voordelen aan het traditioneel aankopen van oplossingen. Om alle partners toegang te geven tot het aanbod van Microsoft, ongeacht hun gekozen aankoopstrategie, zijn Xandr en Proximus Skynet Advertising een samenwerking gestart sinds 1 juli.

Proximus Skynet Advertising is de officiële vertegenwoordiger van Microsoft op de Belgische markt op het gebied van display, video en native. Naast de vele mogelijkheden die beschikbaar zijn in programmatic, hebben adverteerders en bureaus de mogelijkheid om op een traditionele manier aan te kopen en te profiteren van een vertrouwde lokale ondersteuning, gegarandeerde levering, dagelijks campagnebeheer en optimalisatie. Lokale adverteerders kunnen hun campagnes ook verrijken met eigen gegevens van Microsoft.