Vrouwen en luxe? Het Roularta-portfolio garandeert hoge bereikcijfers

Roularta Media
FacebookTwitterLinkedIn

Binnen het Roularta magazinepubliek tekenen de volgende doelgroepen zich duidelijk af: business people en decision-makers, women en luxe lovers. Voor deze segmenten staat Roularta garant voor een bereik van meer dan 50%.

Roularta magazinemedia inspireren vrouwen en luxe lovers

Vrouwen vinden duidelijk hun gading in de Roularta magazinemerken: Meer dan de helft (57 %) van alle Belgische dames leest één of meerdere van de RMG-magazinemerken, dat zijn niet minder dan 2.827.000 geëngageerde vrouwelijke consumenten. Magazinemerken zoals Libelle, Femmes d’Aujourd’hui, Flair N+F, Plus Magazine N+F, Nest N+F scoren sterk op vrouwen/VVA’s met een selectiviteit van 154 en bereiken meer dan 1 op drie van alle vrouwelijke VVA’s in België.

Alle magazines samen bereiken 58% van alle Belgen in de twee hoogste sociale groepen. Roularta bereikt zo 1.343.280 mensen met aanzienlijke koopkracht, ongetwijfeld ook de luxe lovers. Meer dan 15% van het totaal RMG-bereik situeert zich immers in de exclusieve sociale groep 1. Kwalitatieve magazines, zowel naar inhoud als afwerking, zoals Knack/Le Vif Weekend, Trends Style en Feeling/Gael bieden aan adverteerders de passende redactionele context in combinatie met het juiste doelpubliek dat gevoelig is voor luxeproducten en -ervaringen.

Elke alerte lifestyle adverteerder maakt gebruik van cross-mediale verrijking via alle platformen door Scanlink in te schakelen, en kiest voor welomlijnde doelgroepen die waarde hechten aan kwaliteitsjournalistiek en hoogwaardig afgewerkte magazines. En voor hen is dit het neusje van de zalm: de creatieve eye-catchers die alleen print media kunnen bieden. Trip Trap, slipping format, uitsparing in de cover, gatefolder, kleefkaarten, blow-in, … U vindt het overzicht hier.

Bron: CIM 2017-2018 total brand – voor meer informatie, mail naar research@roularta.be.