Vijf nieuwe aanwinsten voor Mediahuis Connect, waaronder An Steylemans als nieuwe Marketing Manager

FacebookTwitterLinkedIn

Bij de start van het najaar verwelkomt Mediahuis Connect een aantal nieuwe collega`s. Hieronder ontdekt u de nieuwe namen.

 

An Steylemans vervoegt als Marketing Manager het management team onder leiding van Corporate Director Bart Decoster. An werkte voorheen als Communicatiemanager bij o.a. Viacom, VRT en SBS Belgium. Het afgelopen anderhalf jaar was zij Group Communication Manager bij Sarens Group.

 

Katty Maes is de nieuwe contactpersoon voor de NP-producten. Zij rapporteert aan Sales Director Mark Daemen en neemt de fakkel over van Marleen Veugelers die op pensioen gaat. Katty startte haar carrière bij Metro en werkte sinds 2006 als Senior Account Manager bij de Persgroep Advertising.

 

Sarah Goossens versterkt het digital team als Key Account Manager en wordt het vaste aanspreekpunt voor media-agentschappen en creatieve bureaus voor de digitale newsbrands. Sarah bouwde haar saleservaring op bij achtereenvolgens Wegener, Skynet, de Persgroep en Microsoft. De voorbije twee jaar was zij aan de slag als Business Development Manager bij Pervorm.

 

Als Key Account Manager Trading vervoegt ook Tom De Bock het digital team van Sales Manager Charlotte van Coevorden. Tom startte zijn loopbaan bij Lidl en werd in 2013 Account Manager bij Bisnode. Hij is nu verantwoordelijk voor de verkoop van advertenties en digitale oplossingen via automated trading.

 

Peter Verrept is de nieuwe Business Development Manager Video. Peter werkte voordien bij Studio 100 en Thomas Cook waar hij de voorbije twee jaar Head of Brand Management was. Naast een salesverantwoordelijkheid zal hij ook (samen met het video content team onder leiding van Dominic Stas) nieuwe formats en content gaan ontwikkelen.