Tom Gybels nieuwe commercieel directeur bij SBS Belgium

FacebookTwitterLinkedIn

CEO Peter Quaghebeur heeft Tom Gybels aangesteld als Chief Commercial Officer van SBS Belgium. Na de benoeming van Annick Bongers als programmadirecteur heeft SBS Belgium voortaan een nieuw directiecomité.

 

Tom Gybels was tot voor kort Vice-President External Business Development bij Omega Pharma. Daarvoor bekleedde hij er vijf jaar lang de functie van Global Head of Sales, Trade Marketing & Customer Strategy. Van 2003 tot 2012 bouwde Tom een stevig track record op in verschillende Business Management, Marketing en Sales functies bij Procter & Gamble.

 

Bij SBS Belgium zal hij de commerciële teams aansturen van televisiezenders VIER, VIJF en ZES en van de SBS themazenders in regie: Comedy Central, MTV, Discovery Channel, Spike, TLC, Njam!, Studio 100 TV, Nickelodeon, Nick Jr. en Telenet Play Sports.

 

Als commercieel directeur vervolledigt Tom Gybels het nieuwe SBS directiecomité dat CEO Peter Quaghebeur de afgelopen maanden samengesteld heeft.

 

Peter Qaughebeur: “Met de ervaring van een belangrijke commerciële schakel als Tom heb ik bij SBS Belgium gekozen voor een nieuw en sterk team: Annick Bongers als programmadirecteur, Philippe Bonamie als operationeel directeur (COO), Danny Lelie als financieel directeur (CFO), Elise Matthys als marketingdirecteur (CMO) en Kristof Demasure voor de interne en externe communicatie. De uitdagingen voor de toekomst zijn groot en uitdagend. Maar met dit team zijn we klaar om deze uitdagingen aan te gaan”.