‘The Future of Commerce Media: Unlocking Opportunities’, eerste event van Lionwise-reeks georganiseerd door Publicis Groupe

FacebookTwitterLinkedIn

De versnelling van de digitalisering en de fascinatie voor technologie zijn veelbesproken onderwerpen. Om te inspireren en het gesprek te leiden, lanceert Publicis Groupe Belgium een reeks content formats, genaamd Lionwise. Lionwise ging op 19 januari van start met een eerste evenement ‘The Future of Commerce Media: Unlocking Opportunities’.

Het evenement werd geleid door Sascha Van der Borght, CMO Publicis Groupe, en interne en externe experts werden uitgenodigd.

Lionwise verzamelt thought-leadership over onderwerpen die een marketeer bezighouden. “Sharing knowledge, chasing clarity” is de officiële baseline van het contentplatform dat vele vormen kan aannemen: een event, een podcast, een webinar, een debat of een whitepaper. Het doel zal altijd zijn om door de chaos van de snel veranderende communicatie-industrie te navigeren en de aandacht te vestigen op de kansen die daarin liggen.

Verandering en obstakels bieden kansen. Hele bedrijven zijn erop gebouwd. En dus moeten we dit ‘nieuwe normaal’ omarmen en ons laten inspireren door de complexiteit. Lionwise wil duidelijkheid brengen door toonaangevende experts uit te nodigen om met interne Publicis Groupe specialisten te discussiëren over een nieuw perspectief op verandering en het ontsluiten van kansen“, zegt Sascha Van Der Borght, Chief Marketing Officer.

Lionwise wil alle spelers betrekken om een nieuw niveau van netwerking en kruisbestuiving op de Belgische markt mogelijk te maken.

Om de reeks af te trappen hield Lionwise op 19 januari een eerste evenement: ‘The Future of Commerce Media: Unlocking Opportunities’. Sprekers waren onder meer Amazon, Carrefour, Bol.com, Mondelez en specialisten van Publicis Groupe.

Het volledige verslag van het evenement kan u hier raadplegen.