RTL Belgium krijgt een nieuwe afdeling Marketing & Communication

FacebookTwitterLinkedIn

In het najaar van 2022 definieerde Guillaume Collard, CEO van RTL Belgium, zijn strategische prioriteiten (Brand Equity, Content Centric en Digital Acceleration) en zette hij zijn nieuwe contentgerichte organisatie op met 3 mediatakken (Televisie, Radio en Digitaal).

Om deze nieuwe uitdagingen aan te gaan, evolueert de communicatieorganisatie van RTL Belgium naar een volledig transversaal model aan de hand van een nieuwe afdeling Marketing & Communication onder de verantwoordelijkheid van Philippe Jaumain, Director Marketing & Communication en tevens algemeen coördinator van Télévie.

De nieuwe afdeling is nu georganiseerd volgens 6 pijlers:

  1. Marketing, geleid door Emilie Dehan, Head of Marketing.
  2. Corporate Communication, toevertrouwd aan Sebastien Topart, Head of Corporate Communication, met Olivia d’Ambrosio als Corporate & Internal Communication Coordinator.
  3. Partnerships, toevertrouwd aan Julien Thonet, Head of Partnerships.
  4. Creative Studio, toevertrouwd aan François Van Bastelaer, Creative Studio Director.
  5. Events, toevertrouwd aan Géraldine Gautier, Head of Events.
  6. Business, toevertrouwd aan Marc Duthoo, Head of Business, ondersteund door Bertrand Hofmann, pas begonnen als Business Developer.

Meer details in ons Franstalig artikel.