Promo bij bpost: 15% korting op Direct Mail postkaart-campagnes

FacebookTwitterLinkedIn

Bpost lanceert een promo-actie wanneer u uw mediaplan verrijkt met een postkaart-campagne. U krijgt namelijk 15% van uw Direct Mail factuurbedrag terugbetaald.

 

Bpost wil de postkaart als campagnemiddel promoten voor adverteerders die meer bezoekers naar hun verkooppunten of website willen krijgen of die de aandacht willen vestigen op een van hun promoties.

 

De voordelen volgens bpost:

•    effectief: uw boodschap valt onmiddellijk op in de brievenbus van uw doelgroep. Met een leespercentage van 87% is de dekkingsgraad optimaal;

•    activerend: dankzij een beknopte en duidelijke tekst komt de boodschap snel over;

•    makkelijk en snel uit te voeren: binnen de 2 à 3 weken ligt de postkaart voor uw campagne in de brievenbus;

•    betaalbaar: door het formaat liggen de ontwikkelingskosten erg laag (rond 0,16 euro per stuk voor 50.000 kaarten);

•    valt zeer in de smaak: de consument krijgt graag een postkaart, wat de aandacht en het reactiepercentage ten goede komt.

 

De belangrijkste voorwaarden om van dit tijdelijk aanbod gebruik te kunnen maken, zijn:

•    minstens 50.000 stuks tegen het tarief Direct Mail “DM Connect”;

•    type postkaart (max. A5);

•    tussen 24 augustus en 31 oktober afgeven in een Hyper Mass Post Center.

 

Voor alle voorwaarden en praktische informatie klikt u hier.