Duval Guillaume wint Night of The BrandTales

FacebookLinkedIn

BrandTales, de creatieve cel van de Persgroep Advertising, daagde op 30 juni creatieve bureaus uit om deel te nemen aan Night of The BrandTales. Tijdens die brainstormnacht gingen creativo`s op zoek naar een grensverleggend idee voor één van hun klanten. Belangrijkste voorwaarde: de campagne moest toe te passen zijn op de media van de Persgroep Advertising.

 

Elf bureaus durfden de zenuwslopende nacht aan: Absoluut, Duval Guillaume, These Days Y&R, DDB, Design is Dead, Dallas, Boondoggle, Mountainview, Peggy O., Mortierbrigade en Bowling waren samen goed voor 24 inzendingen.

 

De jury, bestaande uit Barbara Vangheluwe (Commercieel Directeur), Ilse De Schutter (Head of MarCom B2B) en het BrandTales-team, riep Duval Guillaume uit tot winnaar. Zij krijgen een campagne ter waarde van 100.000 euro.

 

De campagne van Dries De Wilde, Koenraad Lefever, Ad Van Ongeval, Lode Vochten en Jasper Declercq maakte niet alleen optimaal gebruik van de activerende kracht van de media van de Persgroep Advertising, maar toverde meteen een glimlach op de gezichten van de jury.

 

Mortierbrigade kaapte de tweede prijs weg en These Days Y&R maakte zijn klant gelukkig met brons.

 

De winnende campagnes zullen samen met BrandTales uitgewerkt worden en verschijnen dit jaar in de media van de Persgroep Advertising.