Nieuwe media-regie GUIDOOH is meteen leider in indoormedia

FacebookTwitterLinkedIn

Op 1 april 2015 nam GUIDO de regie van de BOOMERANG medianetwerken over en gingen de twee een strategische alliantie aan. Deze alliantie kaderde in GUIDO’s doelstelling om de jongeren- en studentendoelgroep te verruimen naar de leeftijdscategorie van 15- tot 44-jarigen. GUIDO verzamelt nu deze twee mediaregies in een nieuwe entiteit onder de noemer GUIDOOH.

 

De media van GUIDO en BOOMERANG zullen dus voortaan uitgebaat worden onder één noemer: GUIDOOH. De nieuwe regie biedt op die manier 15 verschillende media aan die zich kunnen richten naar 16 specifieke doelgroepen in meer dan 11 indoorkanalen. De bestaande regie van GUIDO was al marktleider voor alle media gericht naar studenten en jongeren (print, sampling en digitaal). De nieuwe entiteit is meteen ook marktleider van de indoormedia op de OOH-markt.

 

GUIDOOH, met kantoren in Gent en Brussel, stelt een waaier aan producten voor waarmee adverteerders afgelijnde doelgroepen kunnen bereiken: studenten, jonge starters, sport- en wellnessliefhebbers, cinefielen, restaurantbezoekers, reizigers, enzovoort. Zelfs een segmentatie tussen mannen en vrouwen is mogelijk om perfecte selectiviteit te garanderen.

 

Meer details in MediaSpecs.