Newsmonkey lanceert Monkeys@Work

FacebookTwitterLinkedIn

Newsmonkey heeft op 6 april het gloednieuwe platform “Monkeys@Work” gelanceerd.

 

Monkeys@Work mikt hierbij nadrukkelijk op een publiek van studenten, net afgestudeerden en jonge professionals. Het zal relevante, leuke en inspirerende content brengen rond alles wat met de arbeidsmarkt te maken heeft: werken, solliciteren, vakantiejobs, carrières, lonen en specifieke jobs.

 

“We willen niet het zoveelste platform zijn waar surfers naar een concrete job op zoek kunnen gaan. De voorbije maanden zagen we dat alles wat we op Newsmonkey brachten rond HR gerelateerde content, enorm aansloeg bij ons publiek”, aldus Ruth Stevens, projectleider van Monkeys@Work.

 

“We willen dit nu structureler als platform aanbieden en ook bedrijven de kans geven om over hun waarden te communiceren naar 18-34 jarigen die op zoek zijn naar een job. Jongeren gaan méér dan ooit op zoek naar werkgevers met dezelfde waarden als zichzelf. Monkeys@Work is dan ook voor bedrijven in eerste instantie een platform om aan employer branding te doen, via native advertising”, concludeert Ruth Stevens.

 

Tarieven en mogelijkheden in MediaSpecs.