MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Uw wekelijks medianieuws

Beste mediavrienden,

Omdat u kan genieten van een extra lang paasweekend, verzenden wij onze newsletter met medianieuws uitzonderlijk al op vrijdagmiddag.

In de database van MediaSpecs.be vinden mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten alle info over Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, technische fiches, kalenders, bereikcijfers, contactgegevens (sales en redactie) en objectieve zoekcriteria.

Veel leesplezier! Fijn paasweekend!

Bart – Wim – Avril – Line – Lola

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

29/03/2024

Nieuw magazine: Lost Frequencies op de eerste cover van Forbes België

Begin 2024 haalde Ventures Media het economische tijdschrift Forbes naar België en Luxemburg, in de vorm van een digitaal platform. Op 4 april lanceert de uitgever het allereerste nummer van de Belgische editie.

Lees meer
 

Transfer voegt radioaanbod toe aan portfolio

Thematische reclameregie Transfer betreedt naast tv, digitaal en bioscoop nu ook de wereld van de radio. Het nieuwe radioaanbod, in samenwerking met Mediabrouwers, heeft als doel om 10% van de markt te veroveren.

Lees meer
 

Warner Bros. Discovery lanceert HGTV (Home & Garden TV)

De interieur- en lifestylezender HGTV (Home & Garden TV) is voortaan ook te ontvangen in België. HGTV is te bekijken via Telenet en later ook bij meer providers.

Lees meer
 

Bart Decoster: “Niemand geloofde in Ads & Data en nu 3 jaar later kijkt ook het buitenland vol bewondering naar onze reclameregie”

Een gesprek met Bart Decoster, CEO van Ads & Data. "We hebben een toenemend aantal lokale en internationale merken mogen verwelkomen, gelokt door de kracht van data, de sterkte van onze moederhuizen en onze visie over video."

Lees meer
 

Jobs

Vacature plaatsen?
MediaSpecs Jobs
Meer jobs
 
 

MM en PitchPoint reiken Agency of the Year uit aan FamousGrey

Op 28 maart vond de Agency of the Year Awards Night plaats in de Spirito in Brussel. Naast FamousGrey kregen deze agentschappen een Gold Award in diverse categorieën: Happiness, Fightclub, Fantastic, Bubka en Good.

Lees meer
 

CommPass: Gino Baeck, Christine Van den Berghe, Ann Hoerée, Bernard Scheray en Frédéric Jadinon zetten hun functies verder

Gino Baeck zal zijn rol als voorzitter en Christine Van den Berghe als ondervoorzitter blijven vervullen. Ann Hoerée werd herbevestigd als directeur. Bernard Scheray en Frédéric Jadinon verlengen hun functie als penningmeester en secretaris.

Lees meer
 

Nieuw management voor communicatiebureau van Maison Moderne

Stéphanie Schleich treedt toe tot Maison Moderne om het communicatiebureau te leiden en wordt lid van het uitvoerend comité van het mediabedrijf.

Lees meer
 

Jos Deslee aan boord bij De Bestuurder

Investeerder en ondernemer Jos Deslee wordt aandeelhouder in De Bestuurder. Met het verse kapitaal en de bijkomende expertise kan het mediaplatform inzetten op peer-to-peer learning en haar community van actieve bestuurders verder uitbouwen.

Lees meer
 

UBA en ACC stellen 10 principes voor een correct gebruik van AI voor

UBA en ACC stellen met 'Guidelines Artificial Intelligence & Communication' een document op met 10 principes waarmee merken en agentschappen aan de slag kunnen voor een verantwoord gebruik van artificiële intelligentie in commerciële communicatie.

Lees meer
 

Seen from Space: “Video joined the dear TV star”

De publicatie van de gezamenlijke UBA en UMA Benchmark met de netto mediabestedingen voor 2023 kwam niet per se als een verrassing: de groei van het aandeel van digital als geheel was verwacht. Niemand wist echter hoe groot de stijging zou zijn.

Lees meer
 

Vlaamse Regulator voor de Media: Jaarverslag 2023

In zijn jaarverslag geeft de Vlaamse Regulator voor de Media (VRM), de onafhankelijke toezichthouder voor de Vlaamse audiovisuele media, een overzicht van de belangrijkste verwezenlijkingen uit 2023.

Lees meer
 

Agenda

CommPass Intro Class: Start to AI
17 april | 09:30 - 10:30
CommPass MasterClass: Marketing Effectiveness
18 april | 09:30 - 11:00
VIA Webinar: More impact for less impact
16 mei | 11:00 - 12:30
UBA Trends Day
25 april | 09:30 - 18:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine

Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.

Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.

 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.