Instant media info – for surprising planning – and easy buying
Beste mediavrienden,
De database van MediaSpecs is de tool bij uitstek voor al uw vragen over Belgische en Luxemburgse media en reclamemogelijkheden. Van kleine zoekopdrachten tot grote mediaplannen, het kan allemaal met onze database.
Onze positionering is en blijft: “instant media info – for surprising planning – and easy buying”.
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.
Ontvangen uw collega’s deze nieuwsbrief al? Nodig hen uit met deze link.
Veel leesplezier.
Bart – Wim – Avril – Line – Lola
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
16/10/2023
|
|
|
|
|
|
Een bevraging van vakvereniging C Square wijst op een groot enthousiasme voor AI, maar ook op nood aan transparantie en duidelijke afspraken op sectorniveau.
Lees meer
|
|
|
|
Solvay Business School biedt een nieuwe ronde van zijn Executive Master in Digital Marketing and Communication, in samenwerking met BMMA. Dit jaar staat die in het teken van vooruitgang in duurzame ontwikkeling en van generatieve AI.
Lees meer
|
|
|
|
Op 12/10 organiseerde CommPass het event MediaMorphosis over innovatie in de media. Aan het woord kwamen Kristel Vanderlinden (FutureKind), Tom Hermans (PXL) en het Mediabrands-trio Karel Goethals, Isabelle Lambert en Liesbeth Bernaerts.
Lees meer
|
|
|
|
Met dit nieuwe akkoord hernieuwt de TF1-groep haar vertrouwen in RTL Belgium. Het aanbod van TF1 vertegenwoordigt in Franstalig België 15% van het marktaandeel.
Lees meer
|
|
|
|
Ads & Data zal vanaf 1 januari 2024 de commercialisering van Discovery, TLC, Eurosport en ID (Investigation Discovery) op zich nemen. Tot eind dit jaar zijn de vier zenders nog in regie bij DPG Media.
Lees meer
|
|
|
|
Expo Sport Media, de reclameregie die een netwerk uitbaadt van digitale schermen in kantines en cafetaria's van sportclubs, breidt zijn aanbod uit dankzij een samenwerking met de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB).
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Lunch Garden heeft na een pitch, begeleid door FMA Belgium, gekozen voor PHD Media. In een tijdperk waar online en offline hand in hand gaan, kiest de restaurantketen resoluut voor één partner die beide kanalen behartigt.
Lees meer
|
|
|
|
Whyte Corporate Affairs kondigt aan dat de Belgische private equity speler Finco een aandeel van 49% neemt. Tegelijkertijd stapt ook Philip Naert als eerste van de nieuwe generatie in het kapitaal.
Lees meer
|
|
|
|
OMD verwelkomt Rachel Mandelblat als nieuwe Digital Account Manager. Ze komt over van Azerion waar ze Sales Manager van Targetspot was.
Lees meer
|
|
|
|
Ben Cleners zal bij Plan.Net de marketingprojecten van bedrijven als Aldi en BMW coördineren en opvolgen. Zijn takenpakket bestaat uit de vraag van de klant interpreteren, de interne creatives briefen en het gehele project organiseren.
Lees meer
|
|
|
|
Julie Verbruggen is gestart als Communication & PR Expert bij Roularta Advertising. Ze studeerde net af aan de EHSAL Management School en deed reeds stage-ervaring op bij NMBS, Streamz en VRT.
Lees meer
|
|
|
|
|
Op donderdag 23 november komen de corporate communicatieprofessionals in de Proximus Lounge samen voor de Belgian Corp Com Summit. “Hoe kan corporate communicatie helpen om de wereld te veranderen?” is het thema van dit jaar.
Lees meer
|
|
|
|
Orbit by PUB komt terug voor een zesde editie op 19 oktober in Brussel met als thema "Consumentengedrag in een groene economie". Meer info in onze agenda.
Lees meer
|
|
|
|
De Digital Champs Awards, een initiatief van FeWeb, bekronen de beste website, webshop, app en campagne van het jaar. De Digital Impact Awards zetten de beste digitale transformatieprojecten van het jaar in de kijker.
Lees meer
|
|
|
|
De GroupM Recession Monitor meet het veranderde bestedingsgedrag van de Belgen ten gevolge van de recente crisissen. In totaal worden 42 diverse categorieën tweewekelijks onder de loep genomen, bij een representatief staal van 1.000 Belgen.
Lees meer
|
|
|
|
De meeste landgenoten kennen online privacy, maar passen wellicht niet altijd en overal de verschillende middelen toe om deze te beschermen of reclame te vermijden.
Lees meer
|
|
|
|
Aan reclameregies en uitgevers vragen we om hun reclametarieven en redactionele kalenders voor 2024 door te sturen naar data@mediaspecs.be zodra deze beschikbaar zijn. Vergeet ook niet uw gegevens in MediaSpecs te controleren.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
19 oktober 2023 | 10:00 - 17:00
|
19 oktober 2023 | 14:00 - 20:00
|
19 oktober 2023 | 19:00 - 23:00
|
24 oktober 2023 | 09:00 - 17:00
|
13 maart | 09:00 - 11:30
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|