Lunch Garden heeft na een pitch, begeleid door FMA Belgium, gekozen voor PHD Media.
In een tijdperk waar online en offline hand in hand gaan, kiest de restaurantketen resoluut voor één partner die beide kanalen behartigt.
Jo Ringoet, Deputy Managing Director van PHD Media: “Lunch Garden is zo één van die iconische lokale merken waar we allemaal een aangename ervaring of herinnering bij hebben. Hun ambitie en hun visie rond transformatie zijn slechts enkele van de elementen die ons heel hard motiveerden om het budget te winnen.”
Ifke Nauwelaerts, Chief Commercial Officer bij Lunch Garden: “Het was een interessant pitchproces waarbij de zeer kwalitatieve input van elk agentschap aangenaam om zien was. Ook onze huidige agentschappen, Wavemaker en Blue2Purple, die we expliciet willen bedanken voor de goede samenwerking de voorbije jaren, deden het zeer goed in de pitch. Finaal kan er uiteraard maar één winnen en dat was nu PHD Media. Hun team en hun strategie staken er net iets meer bovenuit. We kijken alvast heel erg uit naar de samenwerking en versterken ook intern ons team met een Brand Manager om de transformatie samen in te zettten.”