MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Uw wekelijks medianieuws

Beste mediavrienden,

Bent u op zoek naar informatie of inspiratie voor uw mediaplan of perslijst? Dan is onze database alles wat u nodig hebt.

Contacteer ons en wij laten zien hoe de MediaSpecs Database voor u nuttig kan zijn, zowel voor snelle zoekopdrachten als voor gedetailleerde campagnes.

In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.

Veel leesplezier.

Bart – Wim – Avril – Nina – Line

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

17/04/2023

Lefac.com vernieuwt zijn platform en wordt andzup

Andzup, het nieuwe B2B-merk van TBS group, blaast nieuw leven in Lefac.com dankzij het volledig vernieuwde platform. Met dit herontwerp maakt andzup het mogelijk om leads in België en Europa snel te identificeren en te kwalificeren.

Lees meer
 

Publicarto gaat samenwerken met be.at, de vroegere Sportpaleis Group

Via online mediakanalen (website en newsletters), uitgaves in print (TheaterMag en programmafolder) en activatie van bezoekers (digital signage en exit sampling) kunnen marketeers diverse doelgroepen bereiken.

Lees meer
 

Nieuwe formaten voor DH Les Sports en La Libre Belgique

De Franstalige dagbladen DH Les Sports en La Libre Belgique maken voortaan gebruik van het half-berliner formaat. Op deze manier krijgen ze dezelfde afmetingen als L'Avenir. Alle details zijn terug te vinden in onze Database, up-to-date en precies.

Lees meer
 

IPM start samenwerking met LiveRamp voor cookieless reclameaanbod

IPM Group gaat samenwerken met LiveRamp om een cookieless reclameaanbod te implementeren op basis van LiveRamp's Authenticated Traffic Solution (ATS).

Lees meer
 

Team Lewis introduceert VIVID: impactvolle storytelling

PR- en marketingbureau Team Lewis introduceert VIVID, een nieuw portfolio van diensten om bedrijven te ondersteunen met impactgedreven campagnes. VIVID brengt brand consultancy, creativiteit en realtime reputatiemanagement samen.

Lees meer
 

Jobs

Meer jobs
 
 

Interactiviteit in het medialandschap door community building

[Provided by PUB] Hoe smeed je een hechte band met de kijker, luisteraar of surfer? Via avant-premières, live uitzendingen, wedstrijden en soortgelijke events, zo blijkt. Community building is ook in medialand een hot topic.

Lees meer
 

RMB lanceert Empowered Video, een combinatie van addressable tv en BVOD

Empowered Video biedt een brede dekking van verschillende videokanalen zoals addressable tv en video on demand. De adverteerder bereikt zijn doelgroep op alle schermen, ongeacht hoe de video wordt geconsumeerd.

Lees meer
 

Nieuwe website voor Parismatch.be

De website van het magazine Paris Match, een merk in de portefeuille van IPM, krijgt eind april een make-over. Onder de nieuwigheden vallen o.a. een groter aanbod van artikels op de homepage en een prominentere aanwezigheid van videoproducties.

Lees meer
 

DAT Belgium breidt uit met VRT MAX en Sporza

VRT vroeg bij DAT (Digital Ad Trust) Belgium een audit aan om een label te verkrijgen voor het streamingplatform VRT MAX en de sportwebsite Sporza. Beide websites ontvangen een DAT label voor video.

Lees meer
 

Seen from Space: Online video van bij ons is aantrekkelijk

VIA, de vereniging van Belgische audiovisuele media, maakte zopas haar onderzoek naar reclameaandacht rond. Met de publicatie van het lineaire televisieluik vervolledigt ze de data van de eerste fase die tot dusver enkel online video betrof.

Lees meer
 

NIEUW: Mediaplannen maken, exporteren en delen in MediaSpecs

Onlangs lanceerde MediaSpecs een nieuwe service: het maken van een mediaplan (met aanduiden van budget, media, datums, formaten en prijzen) dat u ook kan exporteren naar Excel en kan delen met collega’s.

Lees meer
 

Agenda

RetailDetail Congress
20 april 2023 | 12:00 - 23:00
CommPass – Media Innovation Session
20 april 2023 | 17:30 - 19:30
UBA Trends Day
27 april 2023 | 09:00 - 17:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine

Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.

Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.

 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.