Het najaar van Vitaya: nieuw interieurprogramma als grootste blikvanger

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
een frisse start met vtwonen

Vitaya is bezig aan haar beste jaar sinds 2013 en het tweede beste jaar ooit met 7,5% marktaandeel (live+7, vrouwen 18-54). De televisiezender van Medialaan maakt zich ondertussen klaar voor het najaar.

De absolute blikvanger is ‘Een Frisse Start met vtwonen’. In dit nieuwe interieurprogramma helpt Siegfried De Doncker koppels of gezinnen verhuizen en hun nieuwe woning inrichten.

De Doncker wordt hierbij bijgestaan door een team van het interieurmagazine vtwonen: stylisten Guillemine en Ozanne Mertens. Wat vinden verhuizers belangrijk in hun nieuw huis? Welke stijl hebben ze? Welke oude meubels willen ze zeker meenemen? Met veel humor en geen blad voor de mond geven Guillemine en Ozanne niet alleen tips bij het inpakken en bij de verhuis. Ze maken ook stijlvolle interieurs die perfect passen bij de noden en wensen van de verhuizers.

Nico Smout, Brand Director Home & Deco bij Sanoma: “vtwonen is al meer dan 50 jaar een toonaangevend woonmagazine met altijd een goede dosis inspiratie en verrassende ideeën voor je woonstijl. De voorbije jaren is er ook een online inspiratieplatform en een webshop uit voortgevloeid. Nu zetten we de volgende stap met een tv-programma in Vlaanderen”.

Verder op het programma dit najaar: Vitaya Movie Moments met films als The Age of Adaline en She’s Funny That Way, het volgen van de Londense ambulancedienst in Ambulance, de Vitaya Investigates avond met nieuwe reeksen als Moord & Zelfmoord en Break Free, de nieuwe serie This Is Us en de terugkeer van Home and Away.

siegfried de doncker